Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Griekse Grillroom pizzeria Oranje. Meer weten? Ontdek meer
Cindy
21 jun 2026 om 8:32
was heel lekker! voor herhaling vatbaar
Richard
19 jun 2026 om 22:42
Eten nog warm gekregen, was best lekker ook!
eerlingen
14 jun 2026 om 21:00
Alles zoals altijd goed verzorgd en erg lekker
Jolan
26 mei 2026 om 9:46
prima
Ans
25 mei 2026 om 15:54
alles goed verpakt alleen frietjes waren heel zacht dat ben ik niet gewrnd bij jullie hoop volgende keer beter grt
andre
25 mei 2026 om 9:41
eten was zo als gewoonlijk goed
Udo
1 apr 2026 om 19:22
was veel te veel en ze gaven geen bonnetje mee en verweze nenkel naar het emailtje van thuisbezorgd... In tegenstelling wat thuisbezorgd beweert maar ja... dat werd ontkend.. Tevens veel te hoge minimum order hoeveelheid dus dit wordt geen herhalin
Ans
28 mrt 2026 om 19:33
was lekker en goed verpakt
Albert
24 mrt 2026 om 13:04
was goed verzorgd. De salade kon iets gevarieerder.
Manon
20 feb 2026 om 22:42
sorry wat een aanfluiting dit ik heb 42 euro betaald voor 2 spareribs schotels in de kleine schotel zaten 4 stukjes vlees een paar slappe diepvriesfriet en je betaald 1.05 voor een half cubje mayo de helft van die 4 stukjes vlees waren ook nog vet